در دل شب

 

 

 

در دل شب دعای من گریه ی بی صدای من

بانگ خدا خدای من به خاطر تو بود و بس

پاکی لحظه های من گریه ی های های من

گوهر اشک های من به خاطر تو بود و بس

این همه بی پناهیم  این همه سر به راهیم  این همه بی گناهیم 

 غصه به جان خریدنم از همه کس بریدنم زخم زبون شنیدنم

به خاطر تو بود و بس به خاطر تو بود وبس

رو به خدا نشسته ام نذر و دخیل بسته ام

سوز من و گداز من اشک من و نیاز من

به خاطر تو بود و بس به خاطر تو بود وبس...

 

نایت اسکین



نظرات شما عزیزان:

میشا
ساعت18:36---26 خرداد 1394
سلام داداش علی احساسات ناب و زیبایی داری. احسنت
پاسخ: سلام ب روی ماهت ابجی میشا خیلی ممنونم- مرسی هم از اینکه ب وبلاگم سر زدید و نظر گذاشتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 27 / 3 / 1394 ا 11:59 نويسنده : علی تنها ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.